top of page
![46e053_69649b9f03094c9a8a596aa0833b5f9b~mv2.jpg](https://static.wixstatic.com/media/46e053_2d9039243d374e4c98d98a309912202f~mv2.jpg/v1/crop/x_0,y_72,w_1753,h_699/fill/w_191,h_65,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/46e053_69649b9f03094c9a8a596aa0833b5f9b~mv2.jpg)
Dla Pacjenta / Skargi i Wnioski
Zasady skÅ‚adania skarg i wniosków
Każda nietypowa sytuacja, mogÄ…ca mieć miejsce w placówce, powinna być źródÅ‚em informacji zwrotnej, pozwalajÄ…cym na ciÄ…gÅ‚e usprawnianie oraz dostosowywanie siÄ™ do potrzeb Pacjentów.
Wszelkie skargi oraz wnioski można składać pisemnie w rejestracji Przychodni Witomino.
​
Prezes Zarządu lub Prokurent (w przypadku nieobecności Prezesa) przyjmuje w każdą środę między 12.30 a 14.00
​
Konieczne jest uprzednie umówienie siÄ™ w rejestracji:
​
​
-
osobiście - w okienku rejestracji;
​
-
telefonicznie - pod numerem:
​
Rejestracja ogólna
+48 58 624 18 23
bottom of page